Galeria Sargadelos Porto (Encerrada)
sábado, agosto 11, 2007
terça-feira, agosto 07, 2007
Para descanso do pessoal, passamos a encerrar aos domingos. A partir do dia 12 de Agosto, domingo, o nosso horário será o seguinte:
SEG-SEX: 10h-12h30/ 14h30-19h00
SÁBADO: 10h-13h00/ 15h00-18h00
QUINTA-FEIRA encerramos de manhã.
(Estamos abertos entre as 14h30 e as 19h00.)
ARTE CONTEMPORÂNEA NA NATUREZA
DEBATE SOBRE O MEIO RURAL
Castro de Rei (Lugo)
18 e 19 de Agosto
(...)
A nosa intención é abrir unha porta coa axuda do arte para que Castro de Rei non esmoreza na súa vida cultural e social. Tentar construír un novo escenario de posibilidades, como antes se fixo coas rutas da poesía, e dende aí sensibilizar sobre a necesidade de coidar natureza e patrimonio así como de atraer eventos artísticos e de debate intelectual para o medio rural.
Colocaremos neses días algunhas esculturas e realizaremos unha colectivamente con escultores portugueses, cataláns e galeg@s con textos nas linguas dos participantes. Será cocida in situ o día 18 pola noite.
Algún de vós ten ánimo para recitar algún texto ou participar nas mesas redondas?. Sexa así ou non agradeceríamos contar coa vosa presencia e que nos acompañarades eses días. Un saúdo
Carmen Cabaneiro
Aqui
quinta-feira, agosto 02, 2007
quarta-feira, agosto 01, 2007
(Porcelana, alt. aprox. 23 cm)
Uma criação de Carlos Silvar,
designer da Sargadelos, inspirada
no quadro de Almada Negreiros (1964)
Não sei quem sou, que alma tenho. Quando falo com sinceridade não sei com que sinceridade falo. Sou variamente outro do que um eu que não sei se existe (se é esses outros). Sinto crenças que não tenho. Enlevam-me ânsias que repudio. A minha perpétua atenção sobre mim perpetuamente me aponta traições de alma a um carácter que talvez eu não tenha, nem ela julga que eu tenho. Sinto-me múltiplo.
Fernando Pessoa
(texto seleccionado pela Sargadelos, inscrito a tinta no reverso da peça)